Akvilė Šimėnienė

#renkuosiskaityti. Gilyn į gelmę su Jūrate ir Kastyčiu

Knyga vertinga tradicinio pasakojimo atnaujinimu, įdomiais šiuolaikinės kultūros vaizdiniais, ramiu, sklandžiu ir šiek tiek nostalgišku pasakojimo tonu, ko šiandien neretai gėdijamasi. 

A. Areimos teatro „Aklieji“, arba Nobelio premijos laureato interpretacijos lietuviškoje scenoje

Režisieriaus Artūro Areimos spektaklio „Aklieji“ pagal José Saramago romaną Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatre recenzija.

#renkuosiskaityti. Ugnikalniukas ieško draugų

Visa istorijos esmė sutelkta į nesuplanuojamą draugystę ir nuoširdumo vertę: nors Ugnikalniukas sąmoningai ieško draugų, tačiau sėkmė jį ištinka atsitiktinai. 

#renkuosiskaityti. Apie kibirus, peles ir pupeles

Apie spalvingą ir pozityvią istoriją mažiesiems skaitytojams „Kibiras Čarlis ir pelė Pupelė“.

#renkuosiskaityti. Kas bendra tarp poezijos ir krepšinio, arba „Pelyčių maratonas“ ir „Lukas Šiaudelis deda iš viršaus“

Lietuviškai išleidžiamų vaikiškų knygų įvairovė stebina, o skaitančiųjų savo vaikams vis mąžta.

Kamilės Gudmonaitės spektaklio „Trans Trans Trance“ recenzija. Per translytiškumą į palaimą?

Režisierės Kamilės Gudmonaitės spektaklis, be abejonės, išsiskiria iš masės šiandien gimstančių pramoginių, lengvo, romantizuoto surogato nušviestų spektaklių gausos, rašo A. Šimėnienė.

#renkuosiskaityti. „Šokanti karvė“ ir nekasdieniški pokalbiai su daiktais

Naujos Sigito Poškaus knygos „Šokanti karvė, arba Maišatynė“, užmezgančios dialogą tiek su lietuvių folkloro tradicija, tiek su S. Gedos, J. Erlicko poezija vaikams, recenzija. 

Duoklė Dostojevskiui, arba jauno režisieriaus drąsa
Akvilė Šimėnienė - menų faktūra

Povilo Makausko Jaunimo teatre parodytas darbas „Apsėdimas“, pastatytas pagal paskutinį ir sudėtingiausią bei labiausiai jo kūrybos esmę apibendrinantį F. Dostojevskio romaną, stebina režisūriniais sprendimais.

Keletas įspūdžių apie O. Koršunovo premjerą „Apvalytieji“7

O. Koršunovo pastatymas „Apvalytieji“ stebina ne tiek žiaurumu ar brutalumu, apie ką buvo rašoma išankstinėse spektaklio peržiūrių įmpresijose, bet keliamų klausimų drąsa ir gilumu.