Algis Bitautas

„Nepatogios“ temos ugdymo programose už pusę etato

Prasidėjus diskusijoms dėl mėginimų atnaujinti mokomųjų dalykų bendrąsias programas, net nekalbama apie patį programų turinį: ko ir kaip šiuo metu moko mokyklose? 

Ar jau išmokome istorinei tiesai pažvelgti tiesiai į akis? Prieštaravimų (ne)pilnas poeto žvilgsnis į Lietuvos istoriją

Viliuosi, kad Tomo Venclovos „Lietuvos istorija visiems“ taps atspirties tašku visiems, kurie nori ieškoti dialogo, o ne konflikto dėl prieštaringai vertinamų istorijos įvykių.

Nei griaučių, nei dvasios: apverktina mokyklinė istorija

„Tokios istorijos, kurios mokoma, niekam nereikia. Ji iškalama tik tam kartui. Todėl nemažą dalį moksleivių istorija verčia vemti.“