Dovydas Skarolskis

Dvi politinės teologijos meditacijos: savęs žalojimas ir juvelyrinių karoliukų žaidimas7

Ramanauskas-Vanagas ryžosi tam, kas jį nuvedė šiurpaus fizinio sužalojimo, psichologinių kankinimų link. Tam tikru požiūriu, galima sakyti, kad jis tai rinkosi. 

Ne(kr)oliberalizmas. Arba kaip aš nustojau jaudintis ir pamilau savo prievartautoją44

Pilietinį ir politinį veiksmą visame pasaulyje, įskaitant Lietuvą, irgi sumenkina primityvus mesianizmas. Lietuvoje turime etatinių superherojų, kurie vadina save visuomenininkais.

Juk ne kalaviju artimą savo mylim (atsakymas P. Gritėnui)9

Kol kažkas įžvelgia, o tiksliau – nori sukurti kovas, aš priminsiu tik tai, kad vienas pagrindinių krikščionių postulatų – mylėti savo artimą, t. y. bandyti dialogu ir nuosaikumu, o ne aštria bei kurčia polemika išspręsti ginčus.

M. Novak: Refleksija ir laisvas pasirinkimas turi būti diskusijų apie laisvę centre1
Dovydas Skarolskis - Politika.lt

Vasario 17 dieną mirė Michaelas Novakas (1933 - 2017) – žymus JAV katalikas filosofas, žurnalistas ir diplomatas. Novakas parašė beveik puššimtį knygų filosofijos ir kultūros teologijos klausimais, kurių žymiausia – „Demokratinio kapitalizmo dvasia“.

Deja, bet vėl tenka apie TS ir rinkimus23

Ilgai vertinęs skeptiškai, po truputį pradedu džiaugtis, kad, matyt, iki 2019 metų nereiks regėti itin aršių politinių rinkimų batalijų. Liko paskutinis raundas prieš štilį – Tėvynės sąjungos-krikščionių demokratų partijos pirmininko rinkimai. 

Apie Neužmirštuolės vardą11

Umberto Eco savo knygoje „Rožės vardas“ postmoderniai teigė, kad senoji rožė lieka tik vardu; mes nešiojamės tik plikus vardus. Bet koks hermetiškai izoliuotas simbolis neturi jokių reikšmių. Visi simboliai mums pasakoja tik tiek, kiek jie pasakoja apie istoriją ir referuoja į kitus simbolius.

Mažos žalios knygelės belaukiant10

Dabar juk gyvensim kairuoliškoje kolchozinėje valstybėje, kur visi staltiesės kampai yra prilaikomi valstybės ir jos įstatymų.