Renata Baltrušaitytė

Dirigentas R. Šumila: „Premjeros žiūrovai turėtų tikėtis smagaus, komiško, ironiško reginio“

„Kandide“ netrūksta ir sąmojingos filosofijos – juk viskas prasidėjo nuo Voltaire‘o... O L. Bernsteinas šią filosofiją apvilko patraukliu muzikiniu rūbu“, – pasakoja dirigentas.

Tenoras T. Pavilionis – apie optimizmą, scenos sukaktį ir išpildytas svajones

Rudenį sukanka 10 metų nuo operos solisto T. Pavilionio debiuto profesionalioje scenoje. Dabar solisto mintyse sukasi „Kandido“ melodijos.

100-asis LNOBT sezonas: pirmyn su nauja energija

Sulaukęs garbaus amžiaus – 100-ojo sezono – LNOBT nepraranda puikios formos nei meniniu, nei fiziniu atžvilgiu.

Jaunieji choreografai daugiau mąsto, o ne rūpinasi grynąja šokio estetika

Pasak Auksinių scenos kryžių laureato M. Rimeikio, šiandienos jaunieji choreografai kur kas dažniau renkasi nebe asmeninių santykių – meilės ir išdavystės, o socialines temas.

Perkusininkas A. Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“

Baleto spektaklyje „Franceska Mann“, kuriam muziką parašė A. Šenderovas, o choreografiją sukūrė E. Stundytė, išgirsime gyvas perkusininko A. Gotesmano muzikines improvizacijas.

Choreografas M. Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“

„Nuo informacijos pertekliaus ir jai apdoroti skiriamo laiko stygiaus žmogus nebesugeba suvokti dabarties“, – pristatydamas naująjį spektaklį „Dienos, minutės“ kalba M. Rimeikis.

Mecenatystei skirtos konferencijos dalyviai: rėmėjo statusą turėtų įgyti kiekvienas kultūros vartotojas

Kokie įstatymų ir neoficialūs žingsniai padėtų ateityje skatinti kultūros rėmėjų aktyvumą?

Auksinio scenos kryžiaus laureatas M. Daraškevičius: „Jeigu nejaučiu įkvėpimo – tai nieko ir nedarau“

„Mano gyvenimo Auksinis scenos kryžius niekaip nepakeis: turiu planų ir stengsiuosi juos įgyvendinti“, – sako baleto šokėjas.

LNOBT operos meno vadovas S. Quatrini: „Noriu naujos kokybės, šviežio oro gūsio“

„Visas italų kompozitorių operas kitą sezoną diriguos dar nematyti jose dirigentai“, – teigė operos meno vadovas.

Naujasis LNOBT vyriausiasis dirigentas R. Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“

„Norėčiau būti dirigentų bendramintis ir bendradarbis, padedantis spręsti iškylančias problemas ir atveriantis kelius kolektyvo augimui“, – teigė naujasis vadovas.

Balerina Greta Gylytė: „Metai be teatro – jau praeitis“

„Emocinės duobės jau praeityje, – laukia neišvengiamas pakilimas. Balerinos karjera tik įpusėta, laiko scenai dar turiu pakankamai“, – teigia į baleto sceną grįžtanti G. Gylytė.

Šokėjas Jonas Laucius: „Dar trūksta supratimo, kad baleto menas tinka ir vyrams“

„Lietuvos berniukai, ekranuose stebėdami Joną Valančiūną, mieliau svajoja tapti gerais krepšininkais“, – kalbėdamas apie baleto meno reklamos būtinybę teigia LNOBT šokėjas.

Tenoras Algirdas Drevinskas: „Princų vaidmenys man jau nebeįdomūs“

Tenoras A. Drevinskas po 25-erių metų pertraukos vėl turės galimybę pasirodyti LNOBT scenoje. Pokalbis su solistu.

Interviu su Šėtonu, ketinusiu studijuoti kunigų seminarijoje

Šįvakar, kovo 2-ąją, Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre – operos „Post futurum“ premjera. Pokalbis su Šėtono partiją atliekančiu tenoru Mindaugu Jankausku.

Algirdas Martinaitis: „Kompozitorius negali sau leisti prabangos ilgai nedirbti“

Laisvės gynėjų dieną nuskambės Algirdo Martinaičio „Pieta“ – oratorija, kurios premjera įvyko prieš du dešimtmečius. Kompozitorius neslepia, kad jam tai buvo pirmasis kūrybinis užsakymas po dešimtmečio pauzės.

Choreografas Martynas Rimeikis: „Jaučiuosi kaip didelio laivo kapitonas“

Pokalbis su šokėju ir choreografu Martynu Rimeikiu, kuris debiutuoja kaip savarankiško ilgo metro spektaklio kūrėjas.