Vitalijus Gailius

M. Gustafssono vizitas pripildė Vilnių ir klausytojų ausis pačių keisčiausių garsų, praplėtusių muzikinio suvokimo ribas.

J. Milašius savo parodoje eksponuodamas krūvą vinilinių plokštelių ir perdaręs plokštelių vokus kviečia apsvarstyti ekologijos ir laiko tema.

Interviu vienas ryškiausių improvizacinės ir džiazo muzikos scenos atstovų Lietuvoje pasakoja apie naujojo albumų užkulisius ir japonus, besidominčius lietuviška muzika.

V. Gailius apžvelgia 31-ąjį „Vilnius Jazz“. Šiame festivalyje, anot jo, visada atrasi ką nors miela, nauja savo ausims ir širdžiai!

Nepaprastai gabus ir universalus muzikantas A. Hawkinsas po trejų metų pertraukos sugrįžta į festivalio „Vilnius Jazz“ sceną. V. Gailiaus pokalbis su muzikantu.

Krzysztofas Trzcińskis, visiems geriau žinomas kaip Krzysztofas Komeda – viena ryškiausių Lenkijos džiazo asmenybių, džiazo genijus iš Poznanės.

Muzikos apžvalgininkas Vitalijus Gailius – apie siauresniam ratui žinomas, tačiau itin įdomią ir konceptualią muziką siūlančias Lenkijos leidybos kompanijas.

Muzikos apžvalgininkas tęsia „Muzikinių akiračių“ ciklą. Šįkart – grupės ir atlikėjai iš geografiškai mums artimos, tačiau daugelyje kitų sričių dažnam kur kas mažiau pažįstamos Latvijos.

Tarp gana plačiai žinomų lietuvių keliautojų pavardžių esama kiek primirštų. Vienas tokių – Olegas Truchanas, kurio gyvenimo istorijos pėdsakai ryškūs tolimojoje Tasmanijoje.

Nebėkime nuo skausmo, o stoiškai pripažinkime sau, kad taip, mums skauda.

Muzikos apžvalgininkas Vitalijus Gailius siūlo įvairialypę estiškosios muzikinės epopėjos kelionę. Jūsų dėmesiui – aštuonios intriguojančios garsų patirtys.

Solidžią sukaktį švenčiantis „Vilnius Jazz“ paruošė ir solidžią programą, kurioje – ne tik vyresniosios kartos džiazo korifėjai, bet ir nauji eksperimentų nesibodintys kolektyvai.

Hanas Benninkas – itin teatrališkas atlikėjas. Kai jis groja, neįmanoma atplėšti nei ausų, nei akių. Europietiškojo laisvojo džiazo ikona netrukus viešės Lietuvoje ant festivalio „Vilnius Jazz“ scenos.

Vitalijaus Gailiaus pasižvalgymas po Rusijos muzikos užkaborius. Muzikos apžvalgininkas pristato kolektyvus, kurie susikūrė po 2000-ųjų ir kurie galėtų sudominti muzikai neabejingą sielą.

Klausant J. Eastman parašytų kūrinių jauti gandiškojo protesto alsavimą. Protesto, kuriame nėra vietos lex talionis principams, o nirštas, kuris turėtų tūnoti kūrėjo viduje, prasiveržia it grožio šaltinis.

Mūsų kaimynų lenkų džiazas išties spalvingas, įdomus ir susilaukęs pripažinimo visame pasaulyje reiškinys. Rytinėje Europos dalyje tai viena stipriausių šio žanrų scenų.

Muzika – įspūdingo talpumo sąvoka. Joje telpa nežemiški Australijos aborigenų didžeridū garsų pasažai, nostalgiški Šopeno noktiurnai, beprotiškai stūgaujantis Peterio Brötzmanno saksofonas ar tiesiog pro langines švilpaujantis vėjas.