Rasa Karvelytė

Kostiumų dailininkė S. Davlidovičiūtė: „Nors esu mados dizainerė, teatre man labai patinka bendrumas“

manau, kad kostiumo dailininkas dar dažnai yra maišomas su scenografu, o kostiumo dizaino sritis – vis dar tebesikurianti virtuvė.

Ne vien tik mitinis maištas

Yra brandus ir nebrandus maištas. Pastarasis tik parodo vis dar vaikišką sąmonę ir pasaulio matymą vien juodą arba baltą. Tokia režisieriaus A. Gornatkevičiaus naujo spektaklio įžvalga.

J. Miltinio dramos teatre – spektaklis su nacionalistiniu prieskoniu

„Nesiruošiu provokuoti ar šokiruoti. Nes jeigu ir noriu provokuoti, dažniausiai noriu provokuoti mąstyti – tik tiek“, – tikina G. Aleksa, pastatęs spektaklį pagal I. Šeinių.

Sibiro patirtims – spektaklio rūbas

Monospektaklio „Kokio gražumo saulė“ centre atsiduria šių dienų moteris, kurios išgyvenimai atšiaurioje Sibiro tremtyje atsvarą randa tik panyrant į kūrybą. 

„Roberto Zucco“: vienatvės ir kitoniškumo prieglobstis

Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatre pristatęs spektaklį „Roberto Zucco“ režisierius A. Gornatkevičius į teatro gamybinį cechą, kuris vėl virs improvizuota scena, grįžta su nauja jėga.

Aktorė M. Poderytė: „Tikime medijomis, bet ne žmonėmis“

A. Areimos teatro aktorė M. Poderytė įsitikinusi: aklumo tema – ne tik subtili, bet ir globali: „Mūsų gyvenime neliko intymaus santykio, viskas tapo vien juokais, o mes – neatviri ir užsidarę.“

Tiems, kurie gali matyti, bet nemato

Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatras kartu su Artūro Areimos teatru pristato spektaklį „Aklieji“. Režisierius ir šį kartą kviečia ne vaikščioti vandens paviršiumi, bet nerti į tamsias patyrimo, katarsio gelmes.

Aktualizuoti J. Miltinio mitą, ant kurio stovi ir teatras, ir Panevėžio miestas

„Miestas buvo pasiekęs mirties tašką, bet vėl pradeda judėti. Nenorime mito atkurti, norime apie jį pamąstyti savaip“, – tikina naujasis Juozo Miltinio dramos teatro vadovas Andrius Jevsejevas.