Žaneta Skersytė

K. Tarasevičiūtė: „Šokyje tarsi išgyveni svetimą gyvenimą su bilietu atgal į savąjį“

Scena yra negailestinga, sako balerina K. Tarasevičiūtė: „Būdamas joje turi susitaikyti, kad, kol šoksi, privalai save prižiūrėti, turi atrasti savą metodiką, kad atrodytum ir jaustumeisi puikiai.“

Teisingos Vytauto Kernagio dainos, kurias kiekvienas atranda savaip

Apie V. Kernagio kūrybos išskirtinumą – pokalbis su jo sūnumi, LR Seimo nariu Vytautu Kernagiu jaunesniuoju.

Dirigentas M. Staškus apie muzikinį paštetą, optimizmą ir Kandidą

Operos dirigentas M. Staškus pasakoja ne tik apie operetės „Kandidas“ išskirtinumą, L. Bernsteino šimtąsias gimimo metines, bet ir netikėtas įdomybes: kuo pastišas susijęs su paštetu.

Kompozitorius G. Kuprevičius: „Šiandienį meną reikia tikrinti neatsitraukus nuo kasos“

„Lietuvoje pinigų stygius yra tik tiems, kurie jų turi pakankamai. Kiti sukasi kitaip. Menas visada buvo brangi pramoga, ypač geras “, – tvirtina kompozitorius G. Kuprevičius.

Dirigentas Modestas Pitrėnas: „Kiekvienas turime santykį su Karmen“

„Kiekvieną dieną, kiekvienoje situacijoje ir bet kurioje erdvėje Karmen prototipas kalba apie mus“, – įsitikinęs Lietuvos nacionalinio simfoninio orkestro vyr. dirigentas M. Pitrėnas.

Švelni džiazo atlikėja ir valdinga kalėjimo viršininkė

„Teatro scenoje neturiu jokių tabu. Ir mano personažui jokios baimės negalioja“, – sako džiazo vokalistė Kristina Jatautaitė, miuzikle „Čikaga“ meistriškai įkūnijanti moterų kalėjimo viršininkę.

Du Auksinius scenos kryžius pelniusi scenografė Renata Valčik: pagarba menui atsiranda nuo mažens, kai su tuo augi

Pokalbyje su Renata Valčik – apie šalies menininkų kasdienybę, kūrėjų bandymą išlįsti iš kasdienybės dėžutės ir jaunųjų perspektyvas, kurios kiekvienam laikotarpiui vis kitokios.

Auksinio scenos kryžiaus savininkė A. Krasauskaitė: jaunam menininkui ir be kryžių sudėtingiau

„Esu teatro ir scenos auka. Aš tuo gyvenu ir kvėpuoju. Scenoje mano širdis, protas ir visa esybė“, – sako choreografė Aušra Krasauskaitė.

Naujasis Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro vadovas: mano pirmoji komanda – kaip pirma meilė

Šiandien Operos ir baleto teatro vadovo pareigas pradeda eiti Jonas Sakalauskas, buvęs Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovas. Pokalbyje su juo – apie meilę Klaipėdai ir koks liks teatras jam iš ten išėjus.