„Svarbiausias dalykas, kurį turime turėti, yra empatija – jei jos nėra, mes esame per silpni iš tiesų suvokti problemą, kurią bandome spręsti,” - pagrindą socialinio verslo kūrimui įvadija Simona Šimulytė, Europos socialinio verslo ir inovacijų studijų instituto vadovė.

Kalbinta projekto „Creative Shock” organizatorių moteris dalijasi įžvalgomis apie klausimus, į kuriuos turi atsakyti žmonės, nusprendę kurti socialinį verslą bei su kokiais sunkumais jiems tenka susidurti. Anot pašnekovės, tokioje veikloje labai svarbi pozityvi emocija, kurią produktas ir pats verslas kuria ne tik vartotojams, tačiau ir patiems darbuotojams.

„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, skirtas kūrybingiems, ambicingiems ir socialiai atsakingiems jauniems žmonėms. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybės organizuojamo projekto metu rengiama ir nemokama socialinio verslo konferencija, atvira visiems susidomėjusiems.