Ministras Pirmininkas Andrius Kubilius ir švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius įteikė Metų mokytojo premijas penkiems geriausiems šalies mokytojams.

Lietuvos švietimo pertvarkos dvidešimties metų sukakties proga Švietimo ir mokslo ministerijos garbės ženklas įteiktas profesorei, habilituotai daktarei Marijonai Barkauskaitei.

Metų  mokytojo premijų laureatai pirmiausia dėkojo savo mokiniams už tuos rezultatus bei aukštą įvertinimą, kurių jie pasiekė, bei linkėjo kuo geriausios kloties šiai Vyriausybei. „Mūsų kūrybiškumas ir Jūsų valdžia – būtent tas derinys, kuris padės Lietuvai įveikti visas negandas. Viskas bus gerai, Premjere“, – tvirtai pažadėjo viena iš geriausiųjų mokytojų, Vilniaus Naujininkų vidurinės mokyklos mokytoja ekspertė Irena Vološina.

Garbinga geriausio 2009 Metų mokytojo premija paskatintas Kęstutis Bakutis, Raseinių Prezidento Jono Žemaičio gimnazijos technologijų mokytojas ekspertas. Kęstutis Bakutis įkūrė medžio meninio drožinėjimo studiją „Druvis“, vėliau ir internetinį puslapį www.druvis.lt. 2005 m. jis tapo Švietimo informacinių technologijų centro ir „Microsoft“ skelbto IKT lyderių konkurso laimėtoju, yra vadovėlio „Technologijos“ V-VI klasei konsultantas, recenzavo vadovėlį „Elektronika“, savo patirtimi dalijasi su kitais technologijų pedagogais.

Metų  mokytojo premija įteikta Antanui Burkšaičiui, Lukšių Vinco Grybo vidurinės mokyklos informacinių technologijų mokytojui metodininkui. A. Burkšaičio parengti mokiniai nuo 1991 metų sėkmingai dalyvauja ne tik šalies, bet ir tarptautiniuose konkursuose, olimpiadose – pelnė bronzos medalius Baltijos šalių informatikos olimpiadoje Gdynėje ir pasaulinėje informatikos olimpiadoje Egipte, laimėjo bronzos medalį pasaulinėje informatikos olimpiadoje Bulgarijoje.

Vilniaus šv. Kristoforo vidurinės mokyklos lietuvių kalbos mokytojai ekspertei Dainorai Eigminienei taip pat įteikta Metų mokytojo premija. Mokytoja jau daugelį metų organizuoja dainuojamosios poezijos konkursus, dalyvauja tarptautiniuose projektuose, yra Lietuvių literatūros vadovėlio 11 kl. viena iš bendraautorių, taip pat yra parašiusi mažosios serijos vadovėlį apie V. Mykolaičio-Putino gyvenimą ir kūrybą, skirtą 11-12 klasių mokiniams. 
 Metų mokytojo premija įvertintas Kauno sanatorinio lopšelio-darželio „Pušynėlis“ priešmokyklinio ugdymo pedagogės, Priešmokyklinio ugdymo informacinio centro metodininkės-organizatorės, ikimokyklinio ugdymo auklėtojos ekspertės, priešmokyklinio ugdymo konsultantės, švietimo konsultantės – mokytojų praktinės veiklos vertintojos Rasos Jankauskienės pedagoginis darbas. Rasa Jankauskienė įsteigė pirmąjį šalyje Priešmokyklinio ugdymo informacinį centrą. Ji yra viena iš aktyviausių Kauno miesto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo metodinio būrelio narė, Kauno sanatorinio lopšelio-darželio „Pušynėlis“ tarybos narė. 2005-2009 m. Rasa Jankauskienė inicijavo Kauno ikimokyklinio ugdymo įstaigų priešmokyklinio ugdymo pedagogų kūrybinių projektų „Rieda, rieda metų ratai“, „Nežiniuko kelionės“ ir kitų įgyvendinimą. Pedagogės ugdytiniai yra Respublikos, Kauno apskrities ir miesto parodų laureatai.

Metų  mokytojo premija paskirta Vilniaus Naujininkų vidurinės mokyklos rusų (užsienio) kalbos mokytojai ekspertei Irenai Vološinai. Ji rengė rusų kalbos valstybinio ir mokyklinio egzaminų strategiją, yra keturių rusų kalbos vadovėlių bendraautorė bei Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintų individualių rusų kalbos mokymo programų 10-12 kl. rengėja.

Metų  mokytojo premiją skiria ir jų skaičių kiekvienais metais nustato Švietimo ir mokslo ministras. Pernai Metų mokytojo premijos įteiktos taip pat penkiems mokytojams. Kandidatus premijai gauti teikia mokyklų vadovų ir mokytojų asociacijos, švietimo įstaigų steigėjai, taip pat ministerija.

Iki šiol Metų mokytojo premijomis buvo paskatinti 66 šalies pedagogai.

Metų mokytojo premija, kurios dydis daugiau nei 15 tūkst. litų, kasmet nuo 1998 metų yra skiriama už reikšmingiausius darbus pedagogikos srityje, indėlį į švietimo reformos įgyvendinimą, visuomenės demokratinės kultūros, bendražmogiškų ir pilietinių vertybių ugdymą naudojantis mokslo laimėjimais ir ugdymo minties patirtimi.