Sparčiai augančiame Kauno oro uoste keleivių skaičiui artėjant prie pajėgumų ribos, bendrovė ieško ekspertų, padėsiančių išsiaiškinti galimybes plėsti keleivių terminalą, o vėliau - galbūt ir visą oro uosto infrastruktūrą.

Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliūpas BNS sakė, kad pradžioje planuojama išsiaiškinti poreikį plėsti keleivių terminalą, o vėliau, priklausomai nuo viso oro uosto išvystymo (angl. Master plan) projekto kainos, bus sprendžiama, kaip reikėtų plėsti viso oro uosto infrastruktūrą, įskaitant ir jo prieigas.

A.Šliūpo teigimu, pirmajame studijos etape įvertinus skrydžių dažnį ir keleivių srautus, planuojama išsiaiškinti, kokios apimties turėtų būti keleivių terminalo plėtra, ar reikėtų rekonstrukcijos.

Pasak A.Šliūpo, užsienyje tokio plano, kuris apimtų viso oro uosto plėtrą, kaina siekia nuo 1 mln. iki 2,6 mln. litų.

Anot jo, šiuo metu oro uosto keleivių skaičius artėja prie oro uosto pajėgumų ribos.

Kauno oro uostas trečiadienį paskelbė plėtros galimybių studijos ir išvystymo plano rengimo konkursą. Pasiūlymų laukiama iki vasario 17 dienos.

Pernai lapkritį didžiausia Lietuvoje kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ kartu su „Panevėžio keliais“ baigė 22,4 mln. litų vertės Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos antrąjį ir paskutinįjį etapą.

Kauno oro uostas užpernai baigė didžiausią oro uosto istorijoje infrastruktūros plėtros projektą - už 50 mln. litų įrengė naujus riedėjimo takus, išplėtė orlaivių stovėjimo peroną, iš dalies atnaujino kilimo bei tūpimo tako dangą.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.