Kitą savaitę Londone ir Berlyne pradedama nauja sostinės reklaminė kampanija „Vilnius – Europos G taškas“, orientuota į 18-35 metų jaunuolius. Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas, komentuodamas planuojamą kampaniją, sakė:

„Popiežiaus vizitas šios Vilniaus reklaminės kampanijos kontekste nėra esminis dalykas. Svarbiausia, ką mes patys apie save galvojame ir ar tikrai norime reklamuotis tokiu būdu, kuris galimai sustiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

Bažnyčia su valstybe aktyviai veikia Šv. Mortos grupėje, kovodama su moderniomis prekybos žmonėmis formomis. Viena iš šio skaudaus reiškinio priežasčių yra moters sudaiktinimas. Apmaudu, kad reklamos kūrėjai ir užsakovai nepagalvoja apie tuos, kuriems ši reklama bus skaudi – tai nuo prekybos žmonėmis nukentėjusios moterys ir jų artimieji ne tik Lietuvoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir kitur, kur ši reklama bus rodoma. Nors reklamos specialistai mėgsta sakyti, kad seksas parduoda, liūdna tikrovė yra ta, kad jis taip pat yra perkamas.

Ši moters seksualumą išnaudojanti kampanija Vilnių parduoda pigiausiu būdu ir lieka neatsakytas klausimas, kokia dalis vilniečių norėtų tapatintis su tokiu miesto įvaizdžiu. Pakviesti turistus yra svarbu, bet dar svarbiau patiems sau atsakyti, kas mes esame, kokios vertybės yra mūsų pamatas ir kuo iš tiesų mes unikalūs ir vertingi pasaulyje.“

Primename, kad ši reklama, žaibiškai išplitusi socialiniuose tinkluose metų pradžioje, sukurta pagal buvusių sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų Jurgio Ramanausko ir Skaistės Kaurynaitės idėją. Anglų kalba reklamoje skelbiama: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.