GO VILNIUS skelbia, kad oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos kampanija per šią savaitę prikaustė pasaulio dėmesį. Dėl kampanijos apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.

Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkst. žmonių iš viso pasaulio. Daugiausia užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, iš viso – iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė pristatyti vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkst. 

Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV – 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje – 43, Pietų Afrikos Respublikoje – 39, Naujojoje Zelandijoje – 7, Airijoje – 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys – Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 mln.

Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.

Turimi įrankiai leidžia suskaičiuoti tik publikacijas, pasirodžiusias interneto portaluose, tačiau žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje bei televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ ir Europos transliuotojų sąjunga.

Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas MDR reportažą apie Vilnių rodė žinių laidoje „Heute im Osten“.

„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu, patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, – sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Sudėtinga tiksliai apskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.“

Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų: „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“

Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.

„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, – rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.

„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, – teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. – Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.“

GO VILNIUS inf.