Masinės komunikacijos priemonės ir jų vieta mūsų gyvenimuose

2014 m. Birželio 30 d. | Komentarų nėra

Medijos taip įsiliejusios į mūsų asmeninį, profesinį ir socialinį gyvenimą, kad jau seniai jas priimame kaip neišvengiamą duotybę. Tačiau sparčiai tobulėjant technologijoms, dažnai nespėjame atnaujinti savo žinių bagažo ne tik apie jų teikiamus privalumus, bet ir galimus šalutinius efektus.

Pristatome laidų ciklą, kuriuo pakviesime iš arčiau susipažinti su medijų veikimu, panagrinėti, kaip konstruojama žinia, kaip perskaityti ne tik išorines, bet ir giliau slypinčias prasmes, pasigilinti, kodėl vis svarbesnis tampa informacinis ir medijų raštingumas, kokių privalumų suteikia.

Laidą parengė Dalia Žemaitytė ir Kostas Kajėnas

Bernardinai.TV

Susijusios laidos

Medijos ir tikrovėMedijų raštingumas. Tikrovė ir jos vaizdavimas medijose 0 komentarų

įvaikinimas, vaikai, draugystė, lietuvaMedijų raštingumas. Nacionalinis tapatumas ir medijos 438 peržiūros | 0 komentarų

Socialinių medijų ikonėlėsMedijų raštingumas. Socialiniai tinklai: atskirtis ar bendrystė? 296 peržiūros | 0 komentarų

Medijos ir globalizacijaMedijų raštingumas. Medijos ir „globalus kaimas“ 0 komentarų

reklamaMedijų raštingumas. Reklamos kūrėjų triukai 806 peržiūros | 0 komentarų

Indijos skurdasMedijų raštingumas. Vienpusiškos istorijos arba kaip gimsta stereotipai 614 peržiūrų | 0 komentarų

Al JazeeraMedijų raštingumas. Kaip medijos valdo mūsų įpročius ir požiūrį 490 peržiūrų | 0 komentarų

žiniasklaidaMedijų raštingumas. Kaip žiniasklaida konstruoja realybę 455 peržiūros | 0 komentarų

Pasaulis su pelyte (kompiuteriai)Medijų raštingumas. Nuo Gutenbergo galaktikos iki interneto 330 peržiūrų | 0 komentarų

Mons. Kęstutis LatožaMons. Kęstutis Latoža. Atsiverk 289 peržiūros | 0 komentarų

Medijų raštingumas

Laida parengta pagal projektą „Informacinio raštingumo ugdymas: kaip prisijaukinti medijų pasaulį". Projektą remia Lietuvos kultūros taryba
Ši laida yra laidų ciklo "Medijų raštingumas" dalis. Žiūrėti laidų ciklą »