Medijų raštingumas. Kaip medijos valdo mūsų įpročius ir požiūrį

2014 m. Rugsėjo 5 d. | 490 peržiūrų | Komentarų nėra

Medijos kuria mitą, jog naujienų žinojimas yra būtinas atributas, vienijantis mus su bendruomene. Praleidę faktą apie masinę avariją ar susišaudymą Artimuosiuose Rytuose, galime pasirodyti kaip atvykėliai iš akmens amžiaus. Taip esame įtraukiami į nuolatinį informacijos vartojimą. Medijų efektų tyrimai, analizuojantys žiniasklaidos įtaką visuomenei, teigia, kad jos turi įtikinimo efektą. Įtikinimas apima tris elementus – požiūrio pasikeitimą, įpročio pasikeitimą ir nuolatinį perėjimą prie kitokio elgesio. 

Parengė Monika Midverytė ir Kostas Kajėnas

Bernardinai.TV

Laidų ciklas » Medijų raštingumas

Susijusios laidos

įvaikinimas, vaikai, draugystė, lietuvaMedijų raštingumas. Nacionalinis tapatumas ir medijos 438 peržiūros | 0 komentarų

Socialinių medijų ikonėlėsMedijų raštingumas. Socialiniai tinklai: atskirtis ar bendrystė? 296 peržiūros | 0 komentarų

Medijos ir globalizacijaMedijų raštingumas. Medijos ir „globalus kaimas“ 0 komentarų

reklamaMedijų raštingumas. Reklamos kūrėjų triukai 806 peržiūros | 0 komentarų

Indijos skurdasMedijų raštingumas. Vienpusiškos istorijos arba kaip gimsta stereotipai 614 peržiūrų | 0 komentarų

žiniasklaidaMedijų raštingumas. Kaip žiniasklaida konstruoja realybę 455 peržiūros | 0 komentarų

Medijos ir tikrovėMedijų raštingumas. Tikrovė ir jos vaizdavimas medijose 0 komentarų

Pasaulis su pelyte (kompiuteriai)Medijų raštingumas. Nuo Gutenbergo galaktikos iki interneto 330 peržiūrų | 0 komentarų

Anonimas miniojeMasinės komunikacijos priemonės ir jų vieta mūsų gyvenimuose 0 komentarų

Vaikas ir komiuterisVaikai ir skaitmeniniai žaidimai 0 komentarų

Medijų raštingumas

Laida parengta pagal projektą „Informacinio raštingumo ugdymas: kaip prisijaukinti medijų pasaulį". Projektą remia Lietuvos kultūros taryba
Ši laida yra laidų ciklo "Medijų raštingumas" dalis. Žiūrėti laidų ciklą »