Medijų raštingumas. Reklamos kūrėjų triukai

2014 m. Spalio 29 d. | 806 peržiūros | Komentarų nėra

Gyvename reklamų apsuptyje. Jos mus pasitinka einant gatve, važiuojant autobusu, atsivertus laikraštį, įsijungus radiją ar televiziją, naršant internete, užėjus į parduotuvę ir taip toliau. Pasak reklamos teoretikų, reklama yra komunikacijos procesas. Reklama, kaip ir kiekvienu kitu komunikacijos aktu, pirmiausia perduodama informacija. Tačiau reklama nuo kitų komunikacijos rūšių skiriasi tuo, kad jos tikslas – ne tik perduoti informaciją, bet ir paveikti klausytoją bei sulaukti norimos reakcijos.

Nors reklamos stengiasi mus įtikinti, jog galvoja apie mūsų gerovę ir laimę, iš tiesų siekiama taip sugundyti vargšą žmogelį viliojamu pasiūlymu, kad jis pats nuspręstų daryti tai, ko nori gundytojas.

Parengė Monika Midverytė OFS ir Einaras Eringis

Bernardinai.TV

Laidų ciklas » Medijų raštingumas

Susijusios laidos

įvaikinimas, vaikai, draugystė, lietuvaMedijų raštingumas. Nacionalinis tapatumas ir medijos 438 peržiūros | 0 komentarų

Socialinių medijų ikonėlėsMedijų raštingumas. Socialiniai tinklai: atskirtis ar bendrystė? 296 peržiūros | 0 komentarų

Medijos ir globalizacijaMedijų raštingumas. Medijos ir „globalus kaimas“ 0 komentarų

Indijos skurdasMedijų raštingumas. Vienpusiškos istorijos arba kaip gimsta stereotipai 614 peržiūrų | 0 komentarų

Al JazeeraMedijų raštingumas. Kaip medijos valdo mūsų įpročius ir požiūrį 490 peržiūrų | 0 komentarų

žiniasklaidaMedijų raštingumas. Kaip žiniasklaida konstruoja realybę 455 peržiūros | 0 komentarų

Medijos ir tikrovėMedijų raštingumas. Tikrovė ir jos vaizdavimas medijose 0 komentarų

Pasaulis su pelyte (kompiuteriai)Medijų raštingumas. Nuo Gutenbergo galaktikos iki interneto 330 peržiūrų | 0 komentarų

Anonimas miniojeMasinės komunikacijos priemonės ir jų vieta mūsų gyvenimuose 0 komentarų

Vaikas ir komiuterisVaikai ir skaitmeniniai žaidimai 0 komentarų

Medijų raštingumas

Laida parengta pagal projektą „Informacinio raštingumo ugdymas: kaip prisijaukinti medijų pasaulį". Projektą remia Lietuvos kultūros taryba
Ši laida yra laidų ciklo "Medijų raštingumas" dalis. Žiūrėti laidų ciklą »