Maisto reklama ir vaikai

2015 m. Spalio 5 d. | Komentarų nėra

Dažnai reklamas matome ant reklaminių stendų gatvėse, girdime per radiją, matome per televiziją rodomų filmų pertraukas, susiduriame su jomis parduotuvėse, jos įdiegtos ir išmaniųjų telefonų programėlėse. Vis tik televizija išlieka svarbiausia maisto ir gėrimų reklamos jaunimui priemonė.

Turbūt pastebėjote, kad laidose vaikams nuolat rodoma reklama, ypač maisto reklama. Ji gali paveikti jūsų pasirinkimus maistui. Medijų produktai sukurti taip, kad jų kūrėjai galėtų užsidirbti iš to pinigų. Reklamos kūrėjai naudoja įvairius būdus įtraukti vaikus į produktų vartojimą. Svarbu suvokti tai, kad jaunesnio amžiaus vaikai dažnai nesuvokia, kuo skiriasi laida nuo reklamos.

Bernardinai.TV

Susijusios laidos

Vaikas ir komiuterisVaikai ir skaitmeniniai žaidimai 0 komentarų

reklama ir televizijaSmurtas animaciniuose filmuose 0 komentarų

įvaikinimas, vaikai, draugystė, lietuvaMedijų raštingumas. Nacionalinis tapatumas ir medijos 438 peržiūros | 0 komentarų

GaublysMedijų raštingumas ir pilietinė visuomenė 167 peržiūros | 0 komentarų

Socialinių medijų ikonėlėsMedijų raštingumas. Socialiniai tinklai: atskirtis ar bendrystė? 296 peržiūros | 0 komentarų

Augusto forumas su šviesos efektaisMedijos ir kultūros paveldas: išbandymas kūrybiškumui 0 komentarų

Medijos ir globalizacijaMedijų raštingumas. Medijos ir „globalus kaimas“ 0 komentarų

reklamaMedijų raštingumas. Reklamos kūrėjų triukai 0 komentarų

Indijos skurdasMedijų raštingumas. Vienpusiškos istorijos arba kaip gimsta stereotipai 614 peržiūrų | 0 komentarų

Pasaulis su pelyte (kompiuteriai)Medijų raštingumas. Medijos ir kultūra 0 komentarų

Medijų raštingumas

Laida parengta pagal projektą „Informacinio raštingumo ugdymas: kaip prisijaukinti medijų pasaulį". Projektą remia Lietuvos kultūros taryba
Ši laida yra laidų ciklo "Medijų raštingumas" dalis. Žiūrėti laidų ciklą »