Ištuštėjusios graikų reklaminės lentos yra vadinamos šiuo metu šalį siaubiančios krizės paminklu. Kaip senovės šventyklos primena anksčiau egzistavusią didingą Graikų imperiją, taip tušti reklaminiai stendai ar boluojančios reklamos vietos reprezentuoja dabartinę Graikijos situaciją. Kai kurie jų – visai tušti, kiti – išblukę nuo saulės tiek, kad neįmanoma atskirti, kas juose buvo reklamuojama.
Nuo 2009 m. mažmeninės prekybos apyvarta Graikijoje sumažėjo 54.6 proc., taigi reklamos kompanijos, kurioms priklausė reklamos plotai mieste, taip pat labai stipriai nukentėjo. Mėginimai mažinti veiklos sąnaudas nepadėjo.
Graikijos statistikos departamentas apskaičiavo, kad per pirmuosius 2012 m. mėnesius išlaidos reklamai sumažėjo 29,9 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2011 m., kuriais apyvarta ju buvo sumažėjusi 15.5 proc. lyginant su 2010 m. duomenimis.
Tūkstančiai Graikijos reklamos sektoriaus darbuotojų neteko darbo, o vis dar dirbantieji daro tai itin sunkiomis sąlygomis, mat šis sektorius neturi savo profesinės sąjungos, atstovaujančios jų interesams.