
Kaip galėtų atrodyti operos-performanso „Saulė ir jūra (Marina)“ tęsinys?
Būtų įdomu sekti imersyvaus teatro pavyzdžiu ir įtraukti žiūrovą į pliažo erdvę, leisti jam pasijusti operos pasaulio dalimi.
Vilniaus universiteto skandinavistikos bakalauro absolventė, Kopenhagos universiteto teatro ir performansų studijų magistrantė, ilgametė Vilniaus universiteto kinetinio teatro narė, meno lauko stebėtoja.
Art is for Everybody. (Keithas Haringas)
Būtų įdomu sekti imersyvaus teatro pavyzdžiu ir įtraukti žiūrovą į pliažo erdvę, leisti jam pasijusti operos pasaulio dalimi.
Žiūrovą emociškai stipriai veikia spektaklio tema, nes jis mato pats save pliaže. Teatras tampa tikro gyvenimo atspindžiu.
Visi esame su tuo susidūrę. Neretai važiuojant tarp nesibaigiančių lapuočių, spygliuočių ar pasėlių laukų pakelėje šmėsteli kuklus kryžius.
Lietuvoje gausu žmonių, dėvinčių amerikiečių dailininko kūrybos dizaino rūbus. Ką sako ikoniškomis tapusios dinamiškos K. Haringo figūros?
Pažinimas atveria akis: nusikaltimo išties nėra, menininkas nesityčioja iš mūsų vėliavos.
Skaitykite ir ateityje skirdami kad ir nedidelę sumą mūsų darbui tęsti.