
Režisierius D. Rabašauskas: „Mes patiriame labai daug, bet tuo pačiu metu alkstame“
„Man atrodo, ši pjesė apie pojūčių aštrėjimą ir pojūčių badą“, – pasirinktos statyti L. Noréno pjesės „Demonai“ aktualumą pabrėžia režisierius.
„Man atrodo, ši pjesė apie pojūčių aštrėjimą ir pojūčių badą“, – pasirinktos statyti L. Noréno pjesės „Demonai“ aktualumą pabrėžia režisierius.
„Prancūzų klounada turi dar tokią taisyklę: niekada nėra ketvirtos sienos. Visąlaik yra žiūrovas, tu visąlaik jį matai – neapsimeti, kad jo nėra“, – sako klounų teatro studijos „Dulidu“ įkūrėjai.
„Norisi kurti ir teatrui, ir kinui, nes vienas kitam labai padeda“, – interviu teigia B. Kapustinskaitė, apdovanota Auksiniu scenos kryžiumi kaip geriausia dramaturgė – už pjesę „Terapijos“.
Pokalbis su režisieriumi J. Vaitkumi, kuris Klaipėdos dramos teatre šiomis dienomis pristato dramaturgo G. Grajausko pjesę.
„Jeigu per daug išeini į viešumą – irgi negerai, išsisklaido energija“, – įsitikinusi rašytoja, dramaturgė V. Grainytė.
Dirbtuvių vedėjai siekė žadinti aktorių organiškumą: lavinti kūną ir judesį, balsą, muzikalumą ir ritmo pojūtį.
„Man kūryba – skaitymas, klausymas, rašymas, abejonės, savęs sureikšminimas ir savęs sumenkinimas, akimirka išsipildymo – yra viskas, ką turiu, bet ko niekada neturėsiu“, – sako dramaturgas M. Nastaravičius.
Pokalbis su pirmojo tarptautinio teatro festivalio TheATRIUM iniciatoriais – apie šį festivalį ir apie būsimus.