
Cunamis vardu „PISA“
Lietuvos švietimo bendruomenę kartą per trejus metus kaip koks reguliarus cunamis sukrečia nauji tarptautinio OECD PISA tyrimo rezultatai.
Lietuvos švietimo bendruomenę kartą per trejus metus kaip koks reguliarus cunamis sukrečia nauji tarptautinio OECD PISA tyrimo rezultatai.
Pastaruoju metu daug kalbama apie mokytojų rengimą – kas ir kaip Lietuvoje juos rengs, Lietuvos edukologijos universitetas Vilniuje ar/ir Vytauto Didžiojo universitetas Kaune, o gal ir Šiaulių universitetas?
Visuomenei pristatytos aukštojo mokslo reformos gairės sumeta į vieną katilą mokslą, studijas, institucijas, finansus, šalies poreikius ir t. t.
Apie poeziją ir matematiką negalima nei kalbėti, nei rašyti trumpai... Tad tęskime svarstymus, ar viena poezijos knyga moksleivio namuose (knyga, apie kurią vaikas ŽINO!) pakelia jo/jos matematikos testo rezultatus Lietuvoje ir kitose šalyse.
Kodėl kaimo moksleivių matematikos pasiekimai skiriasi nuo miesto? Kodėl mergaičių pasiekimai skiriasi nuo berniukų?
Skaitykite ir ateityje skirdami kad ir nedidelę sumą mūsų darbui tęsti.