
Karpinių meistras Klaidas Navickas ir jo savito ornamentiškumo popieriaus pasaulis
Jį karpiniuose sudomino proto koncentracija ir minties bei vaizdo išgryninimas. Negali tiesiog atsisėsti ir iškarpyti ką panorėjęs, tiesa?
Jį karpiniuose sudomino proto koncentracija ir minties bei vaizdo išgryninimas. Negali tiesiog atsisėsti ir iškarpyti ką panorėjęs, tiesa?
Augo jis be senelių ir močiučių, be tų žmonių, kurie, kaip pats sako, duoda vaikams dvasinį išsilavinimą.
Kanadiečių dainininkui atminimo ženklą – ir savo paskutinę skulptūrą – sukūrė šviesaus atminimo skulptorius R. Kvintas.
Seni laikai, seni daiktai, senelio drateliai, geležinkelis, malūnas – visa tai kažkokiomis formomis iš pasąmonės atsiranda kalvio kūryboje.
Pastatas Vilniaus senamiestyje, pažymėtas 6 numeriu Strašūno g. (dabar Žemaitijos), nuo XX a. pradžios buvo vienas iš kultūros židinių.
Apie Markučius, arba, senbuvių žodžiais – Puškinovką, Rusų dramos teatro spektaklį „Dėdė Vania“ ir daugiabriaunį Vilnių, viską sujungusį.
Paminklai reikšmingi, nes įamžina mažąją Vilniaus istoriją, kurioje buvo susipynusios įvairios tautos ir religijos.
Vilniaus Subačiaus gatvėje stovintys du geltonų plytų daugiabučiai namai yra kovos tarp gėrio ir blogio liudininkai.