
Kolektyvinė atmintis ir mesianizmas kaip politinės problemos
Mesianizmas dabar vėl atgijo tiek radikalioje kairėje, tiek radikalioje dešinėje, sako amerikiečių politikos ir istorijos filosofas Jeffrey Andrew Barash.
Mesianizmas dabar vėl atgijo tiek radikalioje kairėje, tiek radikalioje dešinėje, sako amerikiečių politikos ir istorijos filosofas Jeffrey Andrew Barash.
Kai vaikas supranta, kad gali įrodyti ir pats sau pakartoti Dievo buvimo įrodymą, tai labai stipri patirtis, teigia filosofinių knygų vaikams seriją sumanęs J. P. Monginas.
Opozicija tarp laisvės ir valstybės – įtartina. Laurynas Peluritis svarsto apie vieną filosofo Isaiah Berlino paskaitą.
Dykuma. Manau, kad būtent per dykumos metaforą mes galime pažvelgti į Lietuvos padėti šią Kovo 11-ąją. Lietuva jau 27 metus nepriklausoma, tačiau neapleidžia jausmas, kad klaidžiojame dykumoje.
Lietuvos Konstitucija yra tas pamatas, kuris saugo, jungia ir saisto ne tik valstybines institucijas, tačiau ir apibrėžia visų Lietuvos piliečių laisves, teises ir pareigas. Tai yra tas bendrasis gėris, dėl kurio visuomenėje gali būti ne tik normalus sugyvenimas, tačiau ir aiškumas dėl mūsų valstybės tikslų.
Ką galime pasakyti apie Lietuvos Seimo rinkimus ir porinkiminį laikotarpį, žvelgdami į viešąją erdvę? Laimėjo ir iki šiol dominuoja tie, kurie sugebėjo sėkmingai primesti savo diskursą ir tikrovės suvokimą didesnei daliai visuomenės ir oponentų.
Kaip ir savaime akivaizdu, kad Leo Straussas – išskirtinė figūra XX a. Vakarų filosofijoje. Ir ne tik filosofijoje, – ypač pastebimas jo minties ir mokyklos poveikis Amerikos konservatyviajai minčiai ir politikai.
Tai potencialiai daugelį mokslo žmonių papiktinsianti knyga. Akademiniam veikalui tai beveik savaime komplimentas. Skaitytojai bus papiktinti ne tik (ir ne tiek) tuo, kas joje rašoma, tačiau gerokai labiau tuo, kaip parašyta.
Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų.
Norite prisidėti prie pokyčių?