
A. Grigorian scenos partneris tenoras D. Golovninas – apie antausį, paskatinusį veikti
D. Golovninas pagrindines operų partijas dainuoja garsiausiuose pasaulio teatruose.
D. Golovninas pagrindines operų partijas dainuoja garsiausiuose pasaulio teatruose.
S. Prokofjevas puikiai junta pliką XX a. amžiaus nervą ir genialiai perteikia garsais, įsitikinęs maestro.
„Kandide“ netrūksta ir sąmojingos filosofijos – juk viskas prasidėjo nuo Voltaire‘o... O L. Bernsteinas šią filosofiją apvilko patraukliu muzikiniu rūbu“, – pasakoja dirigentas.
Rudenį sukanka 10 metų nuo operos solisto T. Pavilionio debiuto profesionalioje scenoje. Dabar solisto mintyse sukasi „Kandido“ melodijos.
Sulaukęs garbaus amžiaus – 100-ojo sezono – LNOBT nepraranda puikios formos nei meniniu, nei fiziniu atžvilgiu.
Pasak Auksinių scenos kryžių laureato M. Rimeikio, šiandienos jaunieji choreografai kur kas dažniau renkasi nebe asmeninių santykių – meilės ir išdavystės, o socialines temas.
Baleto spektaklyje „Franceska Mann“, kuriam muziką parašė A. Šenderovas, o choreografiją sukūrė E. Stundytė, išgirsime gyvas perkusininko A. Gotesmano muzikines improvizacijas.
„Nuo informacijos pertekliaus ir jai apdoroti skiriamo laiko stygiaus žmogus nebesugeba suvokti dabarties“, – pristatydamas naująjį spektaklį „Dienos, minutės“ kalba M. Rimeikis.
Įsivaizduokite, vieną dieną Jus pasiekia tokia žinia –
dėl finansinių sunkumų „Bernardinai.lt“ stabdo savo veiklą.
Darome viską, kad taip neatsitiktų, bet mums reikia Jūsų pagalbos.
Paremkite dabar, kad galėtumėte skaityti „Bernardinai.lt“ ir rytoj.