Jaunieji choreografai daugiau mąsto, o ne rūpinasi grynąja šokio estetika
Pasak Auksinių scenos kryžių laureato M. Rimeikio, šiandienos jaunieji choreografai kur kas dažniau renkasi nebe asmeninių santykių – meilės ir išdavystės, o socialines temas.
Perkusininkas A. Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra…“
Baleto spektaklyje „Franceska Mann“, kuriam muziką parašė A. Šenderovas, o choreografiją sukūrė E. Stundytė, išgirsime gyvas perkusininko A. Gotesmano muzikines improvizacijas.
Choreografas M. Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“
„Nuo informacijos pertekliaus ir jai apdoroti skiriamo laiko stygiaus žmogus nebesugeba suvokti dabarties“, – pristatydamas naująjį spektaklį „Dienos, minutės“ kalba M. Rimeikis.
Mecenatystei skirtos konferencijos dalyviai: rėmėjo statusą turėtų įgyti kiekvienas kultūros vartotojas
Kokie įstatymų ir neoficialūs žingsniai padėtų ateityje skatinti kultūros rėmėjų aktyvumą?
Auksinio scenos kryžiaus laureatas M. Daraškevičius: „Jeigu nejaučiu įkvėpimo – tai nieko ir nedarau“
„Mano gyvenimo Auksinis scenos kryžius niekaip nepakeis: turiu planų ir stengsiuosi juos įgyvendinti“, – sako baleto šokėjas.
LNOBT operos meno vadovas S. Quatrini: „Noriu naujos kokybės, šviežio oro gūsio“
„Visas italų kompozitorių operas kitą sezoną diriguos dar nematyti jose dirigentai“, – teigė operos meno vadovas.
Naujasis LNOBT vyriausiasis dirigentas R. Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“
„Norėčiau būti dirigentų bendramintis ir bendradarbis, padedantis spręsti iškylančias problemas ir atveriantis kelius kolektyvo augimui“, – teigė naujasis vadovas.
Balerina Greta Gylytė: „Metai be teatro – jau praeitis“
„Emocinės duobės jau praeityje, – laukia neišvengiamas pakilimas. Balerinos karjera tik įpusėta, laiko scenai dar turiu pakankamai“, – teigia į baleto sceną grįžtanti G. Gylytė.