
Fotovi(t)ražai: kasmetinė fotopanorama
Sugrįžimui geriausiai tiks septynioliktasis metraštis „Lietuvos fotografija: vakar ir šiandien’13“.
Sugrįžimui geriausiai tiks septynioliktasis metraštis „Lietuvos fotografija: vakar ir šiandien’13“.
Sugriautos Karaliaučiaus katedros didybėje tarp išlikusių tvirtaplyčių sienų ir gotikinių langų akiduobių nematomais vargonais groja tyla.
G. Česonio autorinis braižas, bėgantis nuo tradicinio atvirukinio vietovaizdžio ir subtiliai medituojantis savo dvasines pajautas.
Naujausias R. Požerskio fotoalbumas „Mažasis Alfonsas“ tarsi daugiavaizdė fotoapysaka apibendrina ir įamžina beveik dvidešimt paskutiniųjų mažiausio Lietuvos ūkininko Alfonso Mickaus gyvenimo metų...
A. Kunčiaus darbuose daiktai apšviečia vieni kitus, šitaip susijungdami į gyvenimą, į pasaulį.
Gal iš tiesų jau reikėtų atsisakyti pagal projekto sąlygas privalomo ir senienas pateisinančio burtažodžio „vakar ir šiandien“, o palikti tik prigimtinį – „Lietuvos fotografija“. Be jokių teminių paantraščių.
Profesionalaus fotoalbumų sudarytojo amatas nūnai tampa itin paklausus, nes tokių leidinių kasmet pasirodo ne vienas kitas, bet dešimtys, o fotografiją gerai išmanančių dailininkų dizainerių – tik vienas kitas.
Laiku pasivyti, sugaudyti ir sustabdyti lekiančias sekundes R. Danisevičius suspėja su neatskiriamu antrininku – dviračiu.
Padidink raides, spausdamas ant aA raidžių ikonėlės straipsnio pradžioje. Perskaitei lengviau? Paremk!