
Daugiau nei įžeisti religiniai jausmai ar kūrybos laisvė
Religinių simbolių naudojimas viešojoje erdvėje nėra tik teisinis klausimas. Teismo sprendimas – dar viena galimybė diskutuoti ne tik apie konkrečius atvejus, bet apie visuomenės kultūrą.
Labiausiai domina Katalikų Bažnyčios socialinis mokymas, krikščioniškoji antropologija bei Katalikų Bažnyčios ir šiuolaikinės visuomenės dialogas.
Religinių simbolių naudojimas viešojoje erdvėje nėra tik teisinis klausimas. Teismo sprendimas – dar viena galimybė diskutuoti ne tik apie konkrečius atvejus, bet apie visuomenės kultūrą.
Šventojo Jono Pauliaus II asmenybės įkvėpti svarstymai apie unikalų Bažnyčios indėlį į visuomenės kūrimo procesus.
Norėčiau Lietuvos eisenos organizatorių paklausti, ar žinote, kas yra Planuotos tėvystės organizacija? Ar tikrai žino tvirtos mergaitės, jų tėvai ir mokytojai, ką sausio 21 dieną dalyvaudami rems?
Andrius Kubilius sužibėjo krikščioniškosios etikos srityje. Gerbiu ir net nedrįsčiau abejoti jo ekspertiškumu fizikoje ar politikoje. Ir jo vertybiniuose pasirinkimuose. Kas aš tokia, kad teisčiau? Tik šiaip, šis jo pasisakymas sukėlė įvairių minčių.
Atrodo situacija sudėtinga, kai paskaitai komentarus žiniasklaidoje ar pačių katalikų bendruomenės narių atsiliepimus socialiniuose tinkluose. Popiežius Pranciškus nėra paprastas popiežius, su juo nelengva.
2015 m. Sinodas šeimai sujudino vandenis ne tik tikinčiųjų bendruomenėje, davė pradžią svarstymams apie Bažnyčios sinodinį kelią.
Tačiau čia, jei neapsimetinėjama, iškyla dar vienas klausimas: kaip draugauti su Asmeniu, kuris yra taip nesuprantamas?