
„Sinefilija“: daugyba iš nulio
„Sinefilija“, bandydama tiek daug apžioti vienu metu, suvalgo pati save.
„Sinefilija“, bandydama tiek daug apžioti vienu metu, suvalgo pati save.
Filmo kūrėjai žaidžia ne tik su literatūriniu šaltiniu, bet ir su istorinių filmų statymo konvencijomis.
Jeigu Radu Judės filmas būtų mažiau manifestas, tai sustiprėtų kaip filmas.
Kūrėjai filmo nesistengia pritempti iki savo cituojamų filmų poetikos, susidarydami klaidingą įspūdį, kad jomis pasiekė norimą poveikį.
„Gatvės vaikai“ – prieš 40 metų sukurta dokumentika, nufilmuota paprastai, tačiau pralenkianti daugelį naujų „Kino pavasario“ dalyvių.
A. Balabanovas, kultinių filmų „Brolis“ ir „Brolis 2“ režisierius, iki gyvenimo galo erzino kritikus pažeidinėdamas tabu ir šokiruodamas.
Nors J. Cassavetes'io filmuose niekas nežūva, žiūrint juos kartais skauda labiau, negu matant filmą apie milijonų mirtį.
Kiekvienam savo kinas. R. Bressonas nebombarduoja garsais, jis nepriartina stambiais planais veikėjų – R. Bressonas atakuoja žiūrovą tyla.
Skaitykite ir ateityje skirdami kad ir nedidelę sumą mūsų darbui tęsti.