
Režisierius G. Padegimas apie E. Balsio operą „Kelionė į Tilžę“: tai kietas riešutėlis
Pasak G. Padegimo, „Kelionę į Tilžę“ ypač jautru kurti pamaryje – juk ši istorija ir įvyko netoli Klaipėdos: pasakojame apie pamarį, Nemuną, jo pakrantes.
Pasak G. Padegimo, „Kelionę į Tilžę“ ypač jautru kurti pamaryje – juk ši istorija ir įvyko netoli Klaipėdos: pasakojame apie pamarį, Nemuną, jo pakrantes.
Režisierius Jonas Vaitkus Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre stato Wolfgango Amadeaus Mozarto operą „Don Žuanas“.
„Gyvenimas – ne muzika. Labai sunku jį įvertinti. Draugais vadinu absoliučiai visus sutiktus kūrybinės veiklos bendraminčius“, – mintimis dalijosi maestro.
„Geri dirigentai daugiau darbo įdeda į žmonių, su kuriais jiems tenka dirbti, paruošimą“, – įsitikinęs dirigentas S. Domarkas.
„Šiaip muzika neturėtų atkreipti į save priverstinio dėmesio, tačiau jei jos nebūtų, ar nepasijustume nublokšti į dykvietę?“ – klausia kompozitorius G. Kuprevičius.
Nėra idealaus Don Žuano, tinkančio visoms be išimties. Negalėtų būti ir idealios Don Žuanės, svarsto J. Vaitkus.
„Per mano rankas perėjo daugybė įvairios muzikos, kurią turėjau išstudijuoti, suprasti ir pamilti. Kitaip neparašysi aranžuotės“, – sako fleitininkas R. Giedraitis.
„Dabartiniame pasaulyje šiandien tu apdovanotas, o rytoj tavęs gali nebeprisiminti. Todėl neturi užmigti ant laurų“, – tvirtino „Metų operos viltimi“ tapęs S. Zonys.