Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų. Norite prisidėti prie pokyčių? Nepamirškite -> Paremti
Atsinaujiname. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų. Bet galite paremti.

Skaitymo ir žiūrėjimo laikas:

49 min.

Kas tas įtraukusis ugdymas ir kodėl dėl jo kyla nerimas? Pokalbis su E. Pranckūniene ir K. Zakarauskaite

Juliaus Kalinsko / „BNS Foto“ nuotrauka

2024 m. Lietuvoje įsigalios įtraukiojo ugdymo modelis, pagal kurį specialiųjų poreikių turintiems vaikams atsivers visos bendrojo ugdymo mokyklos.

Kokia ugdymo filosofija grindžiamas įtraukusis ugdymas? Ar pagrįstos baimės tų, kurie nerimauja, kad įtraukusis ugdymas lems akademinių pasiekimų sumenkimą, nes darbas pamokoje bus derinamas prie patiriančiųjų didžiausius iššūkius? Ar nesusiduriame su priešprieša, kai švietimo programos akcentuoja būtinybę ugdyti mokinių kompetencijas, tačiau galiausiai egzaminai matuoja tik žinių lygį?

Mokyklų tobulinimo centro vadovė Eglė Pranckūnienė. Kosto Kajėno / Bernardinai.lt videomedžiagos kadras
Pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ įtraukiojo ugdymo srities koordinatorė Karolina Zakarauskaitė. Kosto Kajėno / Bernardinai.lt videomedžiagos kadras

Kokios užduotys pereinant prieš įtraukiojo ugdymo sistemos tenka svarbiausiems švietimo sistemos žaidėjams – nuo ministerijos iki mokinių tėvų? Ar pagrįstai nerimauja mokytojai keldami klausimus dėl to, ar sulauks reikiamos pagalbos – ne tik mokytojų asistentų, tačiau ir specialiai parengtų vadovėlių?

Kuo išskirtinis yra universalus dizainas mokymuisi – viena iš įtraukiojo ugdymo prieigų? Ką apie ją teigia neuromokslai?

Visus šiuos klausimus analizuojame kartu su Mokyklų tobulinimo centro vadove EGLE PRANCKŪNIENE ir pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ įtraukiojo ugdymo srities koordinatore KAROLINA ZAKARAUSKAITE.

Norite nepraleisti svarbiausių naujienų? Prenumeruokite naujienlaiškį:

Atsinaujiname

Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų.

Norite prisidėti prie pokyčių?

Paremkite