2020 12 28

bernardinai.lt

Vidutinis skaitymo laikas:

2 min.

KTU absolventas sukūrė nuotolinę sužadėtinių rengimo Santuokos sakramentui sistemą

Unsplash nuotrauka

Nuotolinis mokymo(si) būdas dažnai vertinamas kaip neužtikrinantis kokybės, ne toks efektyvus kaip tradicinis, tačiau vienas tokiu būdu studijavęs KTU absolventas įrodė priešingai. Jis ne tik gavo aukščiausią įvertinimą už baigiamąjį magistro darbą, bet ir sukūrė unikalią sistemą, padedančią šeimą kuriančioms poroms.

Vienas iš pagrindinių „Nuotolinio mokymosi informacinių technologijų“ (NMIT) programos dėstytojų ir koordinatorių dr. Ramūnas Kubiliūnas sako, jog mokantis nuotoliniu būdu galima pasiekti tokių pačių gerų rezultatų, kaip ir tradiciniu.

„Tikiuosi, kad nuotolinio mokymosi skeptikai supras, jog ir nuotolinis mokymasis gali būti naudingas, jei jis taikomas tinkamai“, – sako jis.

Pasufleravo brolis

Vienas iš KTU IF NMIT studijų programos absolventų, Vilkaviškio r. Gražiškių gimnazijos kompiuterinių sistemų mokytojas, Evaldas Plečkaitis, sako, jog apie NMIT studijas svajojo jau kelerius metus.

Paklausus, kodėl pasirinko šią studijų programą, Evaldas neslepia: „Šios studijos kaip tik ir žavėjo, kad buvo organizuojamos nuotoliniu būdu, sudarant puikias galimybes suderinti šeimos ir darbo įsipareigojimus su studijomis.“

Magistro temą absolventui dar prieš studijų pradžią pasufleravo netrukus planuojantis vesti vyro brolis.

„Brolis pasiskundė, kad negalėjo dalyvauti įprastuose sužadėtinių kursuose, o nuotoliniai kursai buvo varginantys. Štai jums ir mano baigiamojo darbo problema, o jos sprendimas – aukščiausiu balu įvertintas baigiamasis magistro darbas „Sužadėtinių rengimo Santuokos sakramentui sistema“,– šypsosi Evaldas.

Pagrindinis šio magistrinio darbo tikslas buvo sukurti sistemą, palengvinančią Lietuvos šeimos centro sužadėtinių rengimo nuotolinio mokymosi kursų teikimą ir organizavimą.

Absolventas dalinasi, kad išankstinis temos pasirinkimas turėtų padėti „neperdegti“ intensyviame studijų procese.

„Sukurtas interaktyvus mokymosi turinys, pritaikytos technologijos, sukurtos nuotolinio mokymosi metodikos, išspręstos sistemų neefektyvumo spragos“, – tai tik keletas Evaldo idėjų baigiamajam magistro projektui.

Tačiau klaidinga manyti, jog universiteto projektas ir liko tiesiog universiteto projektu, parengtu atsiskaityti už baigiamąjį darbą. Šiandien sistema naudojasi dauguma naujai kursus pradėjusių sužadėtinių, kurie dėl gyvenimo ar darbo užsienyje negali atvykti į gyvai organizuojamus kursus Lietuvoje.

Įdomu? Prenumeruokite naujienlaiškį ir skaitykite mus kasdien

Siekiant, kad baigiamųjų magistro darbų temos būtų ne tik įdomios, bet ir pritaikomos, gerinant verslo, mokymo ar kasdienio gyvenimo sektorius, KTU dėstytojai skatina studentus prieš stojant į studijas apgalvoti, kokių problemų jie įžvelgia ir kaip jos galėtų būti išsprendžiamos.

R. Kubiliūnas teigia, kad šiose studijose baigiamojo magistro projekto rengimo procesas ypač palankus studentams, o magistrantai turi galimybę ruošti baigiamąjį darbą visų studijų metu.

KTU informacija