2020 08 27
bernardinai.lt
Skaitymo ir žiūrėjimo laikas
Lietuvos lenkų skautai. Dievui, tėvynei, artimui

Ieva ir Karolina – Lietuvos lenkų harcerių (skautų) sąjungos narės, abi jau ne vienus metus dalyvauja šios organizacijos veikloje.
Karolina pasakoja, kad į harcerių veiklą įsitraukė po to, kai ją pakvietė į mokyklą atėjusios vyresnės harcerės. „Pamaniau, kad norėčiau [prisijungti], ir žinojau, kad turėčiau pasiklausti tėvų, bet pagalvojau: „Tėvai bus ne prieš.“ Užsirašiau, atėjau į pirmą susitikimą, susižavėjau ir likau“, – pasakoja mergina. Ieva dalinasi, jog į harcerių veiklą įsitraukė pastūmėta pusseserės, nemokėdama lenkų kalbos. Ji pasiliko organizacijoje, nes per bendrus užsiėmimus jautėsi sustiprinta.
Merginos vardija įvairias harcerių veiklas – vaikų ir paauglių ugdymą, žygius, stovyklas, savanorystę. „Turime ir visai vaikučių iki dvylikos metų – tai vilkiukai. Jiems viską paaiškini per žaidimus. Yra vyresnių skautų – jų žaidimai skiriasi. Ne slėpynės, o kokia nors ekskursija, jie padeda per miesto šventes. O suaugusieji savanoriauja“, – pasakoja Karolina.
Publikaciją iš dalies finansuoja Tautinių mažumų departamentas prie LR Vyriausybės.
Naujausi

„Žiema Maljorkoje“: kompozitoriaus F. Chopino ir rašytojos, maištingosios G. Sand meilės ir kūrybos istorija

Vilniaus katedros varpinė kviečia į koncertą „Heksameronas“, skirtą didžiųjų varpų 20-mečiui

Dėstytoja iš Mariupolio: noriu grįžti į taikią Ukrainą

Ukrainiečių akademikai Vakarų intelektualams: nepilkite kuro į Rusijos karo mašiną

Arkivysk. P. Gallagheris: aplankiau skaudžiai sužeistus, bet labai drąsius žmones

„Dailininko studijoje“: Romualdas Požerskis

Pagrindinės kūno laikysenos liturgijoje (III). Klūpėjimas

Rusijos raudonojo generolo mamyčiuko psichologija pagal O. Arestovičių

Kaip galima kaip atsaką į barbarybę atmesti tai, kas visada priešinosi barbarybei? S. Loznicos kalba prieš rusų kultūros boikotą

Karo akivaizda ir Bažnyčios balsas

Genocidas kaip Rusijos „modus operandi“
