2022 04 22

Fotoverslui.lt

Vidutinis skaitymo laikas:

3 min.

Šeimos verslai savo klientų ratą sėkmingai buria socialiniuose tinkluose

Shutterstock.com nuotrauka

Tik pradėjus kurti verslą, greitai išmokstama pamoka, kad siekiant sėkmės gebėjimas pasiekti savo klientus yra ne mažiau svarbus nei jiems siūlomo produkto kokybė. Nedideliems šeimoms verslams nėra paprasta rasti savo nišą internete ir būti pastebėtiems intensyviame informaciniame sraute. Kaip tik todėl apdairu kuo efektyviau išnaudoti savo didžiausius pranašumus – autentiškumą, nuoširdumą ir atvirumą mezgant ryšį su savo klientais.

Pirkėjai vis dažniau ieško ne tik kokybiškų produktų ar paslaugų, bet ir betarpiško bendravimo bei vertybiškai artimų prekės ženklų. Socialiniai tinklai gali tapti vienu iš kanalų, per kurį ne tik pasieksite savo klientus, bet ir subursite juos į bendruomenę. Ne mažiau aktualu ir tai, kad tai bene mažiausiai investicijų reikalaujanti galimybė parduoti savo produktus internetu.

Pirkti iš žmogaus yra maloniau nei iš beveidžio prekės ženklo

Net patys didžiausi prekės ženklai vis daugiau dėmesio skiria savo komunikacijos suasmeninimui, nes kur kas lengviau užmegzti ryšį su žmogumi, o ne su tarptautiniu koncernu. Šeimos verslams net nereikia imituoti asmeninio bendravimo ar dirbtinai konstruoti savo tapatybės – pakanka pasikliauti savo stiprybėmis bei atvira širdimi sutikti bendraminčius, kuriems patinka jūsų kuriamas produktas. Žinoma, artimesnis ryšys užsimezga asmeniškai sutinkant savo pirkėjus mugėse, šventėse bei kitose prekybos vietose. Verta išnaudoti šiuos susitikimus ir žmonėms priminti, kad gali jūsų veiklą sekti socialiniuose tinkluose, taip pratęsdami pažintį bei labiau įsigilindami į jūsų kuriamų produktų privalumus. Ir atvirkščiai – per socialinius tinklus jūsų veiklą sekantys žmonės mielai pasinaudos proga apsilankyti ir fizinėse prekybos vietose.

Socialiniai tinklai atveria galimybes daugiau papasakoti apie savo puoselėjamą verslą, jo istoriją bei vertybes. Tai taip pat gali tapti vienu iš pardavimų kanalų, ypač jei elektroninė parduotuvė dar tik kuriama. O gal įsivertinus prekybos apimtis bei klientų lūkesčius, paaiškės, kad investicijos į tokios parduotuvės sukūrimą, plėtojimą bei viešinimą yra netikslingos?

Shutterstock.com nuotrauka

Rinkitės socialinį tinklą, kuriame renkasi jūsų klientai

Savo verslo paskyros sukūrimas socialiniuose tinkluose nereikalauja didesnių investicijų, tačiau tikrai prireiks žinių bei laiko norint kurti įtraukiantį turinį ir tolydžio auginti savo sekėjų ratą. Kaip tik todėl verta itin atidžiai apgalvoti, kuris tinklas labiausiai tinka jūsų kuriamo turinio sklaidai ir ne mažiau svarbu žinoti, kuris iš daugelio socialinių tinklų yra patraukliausias jūsų pirkėjams bei bendraminčiams.

Jei nesijaučiate jaukiai prieš kamerą ir neketinate kurti video turinio, verčiau atsisakyti idėjos apie YouTube ar TikTok paskyrą. Twitter tinklas nelabai palankus vaizdinei informacijai bei išskirtiniams estetiniams sprendimams. Savo vizualiniu paveikumu išsiskiria nuotraukų dalijimosi platforma Instagram, tačiau jos auditorija yra jaunesnio mažiaus, todėl gali nepasiteisinti verslams, kurių klientai vyresnio amžiaus. Šiuo metu bene daugiausiai aktyvių vartotojų naudoja Facebook. Apdairu įsigilinti ir į skirtingų platformų prekybai internetu skirtų funkcijų (ne)buvimą.

Balansas tarp asmeniškumo ir profesionalumo

Plėtojant šeimos verslo paskyrą socialiniuose tinkluose, bei plečiant bendraminčių ratą kyla klausimas – kiek dėmesio skirti savo šeimos bei verslo istorijai pasakoti, o kiek – pardavimų skatinimui? Keliant į socialinius tinklus tik prekių aprašymus, akcijas ir kitą į pardavimus orientuotą informaciją, vargu ar pritrauksite daugiau sekėjų. Atvirumas ir betarpiškumas itin svarbūs norint užmegzti draugystę bei sulaukti savo auditorijos atgalinio ryšio. Kuriant įtraukiantį turinį svarbu atrasti autentišką balsą bei nepamiršti, kokią žinią apie save bei savo produktą norite skleisti, o taip pat stebėti savo auditorijos reakciją ir atsižvelgti į jos lūkesčius.

Įdomu? Prenumeruokite naujienlaiškį ir skaitykite mus kasdien

Žinoma, verta nepamiršti, kad šeimos verslo paskyra vis tik nėra asmeninis profilis socialiniuose tinkluose, nes pristatote ne tik save, bet ir siekiate pritraukti pirkėjų. Naujienų sraute paprastai būtent nuotraukos pirmiausia patraukia dėmesį ir paskatina stabtelti. Profesionalios produktų nuotraukos, palydimos patrauklių ir informatyvių aprašymų, patrauks sekėjų dėmesį bei sukurs patikimumo įspūdį. Kaip tik todėl apdairu prekių užfiksavimą patikėti savo srities profesionalams. Foto verslui tinklapyje rasite daugiau informacijos apie fotografijos paslaugas, skirtas prekybai internetu.