
Skulptorius G. Akstinas: „Man medis kaip medžiaga yra šventas. Tai savotiškas istorijos kūrimas. Medžio gyvenimo pratęsimas“
Svarbu pagauti sakralumą, sako medžio meistras, kad žmogus jaustų skulptūros šventumą ir nusiimtų prieš ją kepurę.
Svarbu pagauti sakralumą, sako medžio meistras, kad žmogus jaustų skulptūros šventumą ir nusiimtų prieš ją kepurę.
Kaip sako sodų rišimo meistrė L. Živatkauskaitė-Žaliauskienė, šiaudų sodas turi savo baltą burtą – darnos, sėkmės, sugyvenimo linkėjimą.
Aš galiu didžiuotis – mūsų šeimoje duonos raugas nebuvo prapuolęs, sako senojo duonos kepimo meistrė V. Viskontienė iš Kretingos.
Dėl teisės Šv. Kazimiero draugijos kryžiui stovėti marcinkoniškiai baudas okupacinei valdžiai mokėjo, bet po ilgos kovos kryžių vėl pastatė.
Verbų raštus pynėjos vadina savais terminais: burbulais, Kazimiero karūnomis, pasakoja verbų pynimo amato puoselėtoja A. Granicka.
Pagrindinis senųjų amatų dailidystės amatų puoselėtojo dėsnis – tai, ką darai, turi būti reikalinga kitiems žmonėms ir malonu sau pačiam.
Atstatant kryžių verta įnešti ką nors naujo, neperžengiant trapios ribos tarp autentikos ir noro padaryti gražiau, kad žmogus stabtelėtų.
Kelionė po dzūkų kaimus ieškant kryžių ir jų meistrų.
Skaitykite ir ateityje skirdami kad ir nedidelę sumą mūsų darbui tęsti.