
„Didžiojo kelio“ kompozitorius O. Šymko: muzikoje svarbu ne natos, o tai kas slypi už jų
„Instrumentas yra spalva, ir yra ne šiaip tembrinio garso, bet emocijos spalva“, – sako J. Vaitkaus spektakliui muziką sukūręs O. Šymko.
„Instrumentas yra spalva, ir yra ne šiaip tembrinio garso, bet emocijos spalva“, – sako J. Vaitkaus spektakliui muziką sukūręs O. Šymko.
„Koks bus šis susitikimas, pamatysime. Manau, nebus drungnas“, – apie savo naują darbą pagal A. Strindbergą teigia režisierius.
A. Obcarskas spektaklyje „Alisa“ permąsto teisingumo sąvoką: „Tai yra tema. O fabula – spektaklyje susipinantys trys pasauliai.“
J. Budraitį visą gyvenimą lydėjo būtina profesionalumo sąlyga – stiliaus jutimas, o jį aktorius tobulino ugdydamas erudiciją.
Pasak teatrologės D. Šabasevičienės, esame laimingi būdami OKT amžininkais, galėdami kartu su juo gyventi, mąstyti, dalyvauti.
„Muštravoju save mokydamasis tekstą. Ir tampu laimingas, kai suprantu, kad tekstą jau išmokau.“
„Aš nesu nei reanimacija, nei greitoji pagalba, nei anesteziologas, todėl niekuo negaliu padėti. Bet žmonėms atrodo, kad galiu.“
„Ironiškas požiūris man artimas, kartais atrodo, kad gal net per daug“, – sako jaunasis režisierius.