
„Poetas“ – saugus žaidimas su žiūrovu
„Poetą“ lietuvių kino diskurse galima laikyti kokybiško filmo, derinančio istoriją ir fikciją, pavyzdžiu.
„Poetą“ lietuvių kino diskurse galima laikyti kokybiško filmo, derinančio istoriją ir fikciją, pavyzdžiu.
„Mirti su savais ar puotauti su priešais?“ – tokią dilemą sprendžia pagrindinis filmo herojus poetas Kostas
Lietuvos istorikų nuojauta ir ilgametis archeologų darbas apvainikuotas sėkme, tapo istorine tikrove.
Anot Adolfo Ramanausko-Vanago, „visi jutome ir supratome, kad šis žmogus – tai neįkainojamas ir nepamainomas partizanų organizacijos vadas“.
„Buvo būtina apginti Adolfo Ramanausko-Vanago garbę“, – taip sumanymą kurti dokumentinį filmą apie partizanų vadą aiškina režisierius.
Šarūno Barto filmo „Sutemose“ partizanai – kitokie.
„Kaip gerai, kad dar būna pirmų kartų“, – sako teatro ir kino aktorius, režisierius A. Dapšys.
Padidink raides, spausdamas ant aA raidžių ikonėlės straipsnio pradžioje. Perskaitei lengviau? Paremk!