
Ugdymas antropoceno epochoje: ko galime išmokti iš jaunų klimato aktyvistų patirčių?
Mokytojai ir toliau bus vieni svarbiausių veikėjų, kurie prisiims atsakomybę už save, besimokančiuosius bei planetos ateitį.
Mokytojai ir toliau bus vieni svarbiausių veikėjų, kurie prisiims atsakomybę už save, besimokančiuosius bei planetos ateitį.
Dabar niekada nebebus tokia, kokia buvo anksčiau.
Šio kūrinio pagrindas yra paradoksas: mes grožimės pasauliu tuo pat metu jį naikindami.
Po ketverių metų pertraukos Venecijos „Auksinį liūtą“ pelnęs kūrinys vėl sostinėje.
S. Manabe ir K. Hasselmannas parodė, kad dėl klimato kaitos kaltas žmogus; o G. Parisi atrado dėsningumus chaotiškose fizikinėse sistemose.
Ką galime padaryti, kad sustabdytume klimato kaitą?
pasaulio klimatas ėmė taip sparčiai šilti, jog peržengė visas mūsų planetai natūraliai būdingas normos ribas.
Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų.
Norite prisidėti prie pokyčių?