
Apie kelias scenas iš fotografo A. Sutkaus gyvenimo
Antano Sutkaus fotografijos atpažįstamos. Tačiau jomis fotografas byloja, kad svarbiausias čia ne jis, o tas, į kurį nukreiptas objektyvas.
Antano Sutkaus fotografijos atpažįstamos. Tačiau jomis fotografas byloja, kad svarbiausias čia ne jis, o tas, į kurį nukreiptas objektyvas.
Vytauto V. Landsbergio filme – žmogiška fotografo Antano Sutkaus pusė: jautri, nuoširdi, atvira, turinti daug saviironijos.
Antanas Sutkus visuomet gebėjo laiką ne stabdyti, o jį sulėtinti, sako filmo „Antanas Sutkus. Scenos iš fotografo gyvenimo“ režisierius.
Ribinė gyvenimo kaitos nuojauta šią seriją paverčia ne tiek dokumentiniu liudijimu, kiek egzistenciniu jaunystės polėkio išaukštinimu.
Kas slypi už nuotraukos kaip kultūros, istorinės relikvijos?
Pasak parodos kuratorės D. Ruškienės, E. Jurčio kūryba svarbi ne tik Klaipėdos, bet ir visos Lietuvos fotografijos istorijai.
„Aš neturiu įgimtos klausos, nelabai jaučiu ritmą, nelabai moku gaminti maistą ir rašyti labai nesiseka. Mano išraiškos forma – vizualinė.“
Lankymas penktadieniais 17 val. arba su ekskursijomis.