Maltos ordino ambasadorius Lietuvoje: „Žiūrovai scenoje nori matyti gražią klasiką, kuri iš repertuarų nyksta“
Suverenaus Maltos ordino nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius pasakoja, kaip savo pavyzdžiu moko remti kultūrą savo vaikus ir anūkus.
Dirigentas R. Šumila: „Muzika yra mano gyvenimas“
LNOBT maestro nemato būdo ką nors pasiekti be kitų. Juk ir paties orkestro nebūtų be orkestrantų.
Modernistės. Moterys XX a. architektūroje
Kol vyriškumas laikomas profesiniu etalonu, moterys lygiuojasi į vyrus ir laiko juos pranašesniais.
„Buvau įspėtas neprasidėti su opera“. Kompozitorius F. Bajoras atskleidė, kodėl nepaklausė kolegos įspėjimo
Kokia buvo operos-baleto „Dievo avinėlis“ atsiradimo istorija?
Solistė V. Miškūnaitė apie operą „Žydė“: „Rachelė atskleidė naujų mano charakterio atspalvių“
Šis vaidmuo V. Miškūnaitei – iššūkis, bet kartu ir adrenaliną keliantis nuotykis, reikalaujantis itin lanksčios kūno dinamikos.
Kaip dažnai balerinos turi keisti puantus ir ar gali teatro artistai turėti tatuiruočių?
Be nutylėjimų: ką norite sužinoti apie operą ir baletą, bet bijote paklausti.
Ukrainos nacionalinės operos vyr. dirigentas – apie dirigentų autokratijos pabaigą ir nebeatverčiamas rusų kompozitorių partitūras
„Jeigu naktį į mūsų namą būtų pataikiusi raketa – operą „Lietuviai“ turėtų diriguoti kas nors kitas“, – prisipažino M. Diadiura.
Bombarduojamo Charkivo teatro vadovas: „Darome viską, kad atėjus laikui turėtume kur sugrįžti“
Charkivo operos ir baleto teatras dėkingas LNOBT vadovui J. Sakalauskui, kad atsiliepė į trupės pagalbos prašymą.