
Mokytojas: lietuvių kalbos pamokose analizuoti tik lietuvių literatūrą yra visiška nesąmonė
O jeigu mes apsiribotume tik lietuvių kompozitorių muzika? O jeigu per dailės pamokas nagrinėtume tik lietuvių dailininkų kūrybą?
O jeigu mes apsiribotume tik lietuvių kompozitorių muzika? O jeigu per dailės pamokas nagrinėtume tik lietuvių dailininkų kūrybą?
Įdomu, ar kada nors mūsų šalies literatūrinėje padangėje pasirodys mesijus? Stebint jaunųjų lietuvių rašytojų bandymus, nepanašu.
Vaizdo pamokų ciklas „Atgal į mokyklą“ rengiamas pagal 11–12 klasių literatūros programą.
Išmesti negalima pasigailėti. Kur dėti kablelį? Ką mokykloms daryti?
Kai po pirmųjų mano darbo mokykloje metų buvo sugalvota diferencijuoti mokinius pagal jų gebėjimus, lituanistės (ir aš) surėmė kardus.
Svarbiausia tėvų užduotis – kad mokymasis keltų teigiamas emocijas, o ne nerimą, baimę ar nusivylimą.
Jeigu nepatiko skaityti mokykloje: mokytojas sudarė savo rekomenduojamų knygų sąrašą.
Jei šeimoje knygos nebus skaitomos ir vertinamos, kažin ar vaikas užaugs jų mylėtojas.