Kalbos ir komunikacijos sutrikimų gydytoja R. Grigas: „Nėra nieko blogiau nei tėvų pasivaikščiojimai su vežimėliu, o ne su vaiku“
Išvedus vaiką į lauką atsiveria visas pasaulis – mokyk jį pažinti spalvas, pasakok apie metų laikus, apie žmones, mokyk empatijos.
U. Neniškytė: „Mes norime turėti kuo aktyvesnes smegenis, bet stengiamės jų nenaudoti“
Aktyvi protinė ir fizinė veikla padeda atitolinti senatvę.
Mokytis pasakojant kitiems
Metodą mokytis pasakojant svarbu suprasti ne kaip informacijos atkartojimą,o bandymą išreikšti savais žodžiais tai, ką supratai.
Kaip lengviau įsiminti besimokomą informaciją?
Efektyvios mokymosi technikos, paremtos naujausiais neuromoksliniais atradimais.
Smegenis „puola“ didelis kiekis informacijos. Kaip susitelkti į svarbiausią besimokant?
Vienas didžiausių veiksmingo mokymosi priešų yra minčių klajojimas, negebėjimas jų sutelkti.
Smegenys „tingi mokytis“. Kaip jas motyvuoti?
Šiuolaikinės „pasilinksminimo“ formos būna pernelyg pasyvios ir mums nepavyksta užmegzti aktyvaus santykio su naujomis mokymosi patirtimis.
Kaip „mokosi“ mūsų smegenys ir kaip joms padėti?
Smegenims reikia nuolat būdrauti ir mokytis tam, kad jos neprarastų aktyvumo.
Kaip mokosi vaikai: moksliniai ir praktiniai patarimai
Mokymosi procesas nerimą ir stresą kelia ne tik vaikams, tačiau ir jų tėvams.