
Kūryba iš nerimo ir baimės. Pokalbis su „Metamorfozės“ režisieriumi O. Frljićiumi
Kūrėjas scenoje paprastai kelia sudėtingus ir visuomenei nepatogius klausimus, aštriai pasisako socialinėmis temomis.
Kūrėjas scenoje paprastai kelia sudėtingus ir visuomenei nepatogius klausimus, aštriai pasisako socialinėmis temomis.
Norint surasti ramybę, sako aktorius, reikia daug dalykų paleisti. Ypač tuos, kurie kyla iš ego.
Pirmą kartą savo kūrybinėje biografijoje Á. Schillingas renka studentų kursą – ne kur kitur, o Lietuvoje, LMTA Klaipėdos fakultete.
Legenda, Mokytojas, Genijus, Maestro. Pusė dievo ir pusė žvėries. Juozas Miltinis.
Tai pirmas kartas Lietuvos ir LMTA istorijoje, kai režisierių kursui vadovaus svečias iš užsienio, europinio lygio teatro kūrėjas
Pasak Mariaus Ivaškevičiaus, dramaturgija – labai pažeidžiama teatro scenos dalis.
Baroko epochoje gavėnios laiku bažnyčių presbiterijas nuo mirtingųjų akių užklodavo milžiniškos biblinių scenų uždangos.
„Nebegyvenu Rusijoje, nes negaliu ir nenoriu. Negaliu ir nenoriu cenzūros, veidmainystės“, – tikina režisierius.
Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų.
Norite prisidėti prie pokyčių?