
Mokytis pasakojant kitiems
Metodą mokytis pasakojant svarbu suprasti ne kaip informacijos atkartojimą,o bandymą išreikšti savais žodžiais tai, ką supratai.
Metodą mokytis pasakojant svarbu suprasti ne kaip informacijos atkartojimą,o bandymą išreikšti savais žodžiais tai, ką supratai.
Pokalbis su filosofe, filosofinių knygų vaikams vertėja Daina Habdankaite ir knygų leidėju Tomu Šinkūnu.
Projekto pagrindinis tikslas yra kurti bendradarbiavimo ryšius tarp muziejaus ir mokytojų bendruomenės.
Mokytojo parodytas netobulumas padrąsina vaikus, be to, kuria lygiaverčius santykius ir gerą klasės atmosferą.
Efektyvios mokymosi technikos, paremtos naujausiais neuromoksliniais atradimais.
Vakarų Europoje profesionalus muzikinis švietimas pasiekiamas kiekvienam vaikui, nepriklausomai nuo jo prigimtinių gabumų.
Lietuvos mokinių 2006–2018 m. skaitymo gebėjimų rezultatai tyrimo etapais yra labai panašūs – aiškaus „kilimo“ visame laiko intervale nėra.
Ekranų perteklius skatina svarstyti ir apie tam tikrų priemonių, naudojamų mokymosi procese, naudą.