
Reggio Emilia ugdymo filosofijos atstovės: vaikas išreiškia save ir bendrauja 100 kalbų
Reggio Emilia ugdymo filosofijos dėmesio centre – vaikai, sąveikaujantys su kitais vaikais, su suaugusiaisiais, su pasauliu.
Reggio Emilia ugdymo filosofijos dėmesio centre – vaikai, sąveikaujantys su kitais vaikais, su suaugusiaisiais, su pasauliu.
Negalia, kaip sąvoka, yra žinoma, bet kas tai yra, kaip su tuo gyventi, kaip padėti – nežinia, tad ir atsiranda įvairių stereotipų.
Įsivaizduokime, kad natos yra žmonių smegenys. Visos jos yra reikalingos harmoningai bendruomenės muzikai išgauti.
Su gėdos, kaltės jausmais, nežinia, kaip elgtis toliau, gali susidurti ir tie tėvai, kurie sužinojo, kad jų vaikas užgaulioja kitus.
Pastebėta, kad didžiausią įtaką tyrimo dalyviams lyderiams padarė tėvų auklėjimo stilius.
Šiuolaikiniam vaikui labai svarbu suprasti, kam jam žinių reikia, kur jas gali pritaikyti, teigia mokyklos direktorė.
Išgyvenimo įgūdžių okupacijos sąlygomis mokymas turi apimti ne vien fizines, bet ir moralines ar dvasines išgyvenimo praktikas.
Ar narciziški bruožai yra tai, kuo turime vadovautis ugdydami jauniausią kartą? O gal verta rasti būdą, kuris leistų šį sutrikimą įveikti?
Vykdome technologijų atnaujinimo darbus. Atsiprašome dėl galimų sutrikimų.
Norite prisidėti prie pokyčių?