
Mokytis pasakojant kitiems
Metodą mokytis pasakojant svarbu suprasti ne kaip informacijos atkartojimą,o bandymą išreikšti savais žodžiais tai, ką supratai.
Metodą mokytis pasakojant svarbu suprasti ne kaip informacijos atkartojimą,o bandymą išreikšti savais žodžiais tai, ką supratai.
Mokytojo parodytas netobulumas padrąsina vaikus, be to, kuria lygiaverčius santykius ir gerą klasės atmosferą.
Efektyvios mokymosi technikos, paremtos naujausiais neuromoksliniais atradimais.
Vienas iš svarbiausių ugdymo įstaigų uždavinių būtent ir yra suteikti vaikams reikiamų įgūdžių bei įrankių mokytis.
Vienas didžiausių veiksmingo mokymosi priešų yra minčių klajojimas, negebėjimas jų sutelkti.
Šiuolaikinės „pasilinksminimo“ formos būna pernelyg pasyvios ir mums nepavyksta užmegzti aktyvaus santykio su naujomis mokymosi patirtimis.
Smegenims reikia nuolat būdrauti ir mokytis tam, kad jos neprarastų aktyvumo.
Mokymosi procesas nerimą ir stresą kelia ne tik vaikams, tačiau ir jų tėvams.